dolaat

dolaat

dolaat

dolaat

کنترل هوشمندانه استرس چیست؟

امروز در وبلاگ دولت میخوام در مورد روش جدید کنترل و هدایت استرس صحبت کنیم. 

کنترل هوشمندانه استرس

بله استرس از ثمره زندگی مدرن ماست، بله استرس زاییده ذهن انسان است و بسیاری بله های دیگر که همه دلایل بروز استرس در زندگی افراد جامعه امروزی ایران هستند. ما با راه های کنترل هوشمندانه استرس از طرف علم روانشناسی همراه هستیم که میتواند برای کاهش استرس کمک کننده ما باشند.

این راه ها همگی موثر هستند اما باید بدانید کدام یک از آنها برای شما بیشتر موثر میباشد چرا که نمیتوان همه آنها را اجرا کرد. 

اجرا کردن تمام راه های مدیریت استرس بیشتر از اینکه استرس را از بین ببرد آن را تشدید میکند.

به طور کلی منظور از کنترل هوشمندانه استرس این است که اولا شناخت مناسبی از خود داشته باشید، بدانید کی عصبانی میشوید، کی خوشحالیدف چه چیزهایی روی شما تاثیرات بیشتری میگذارد و بسیاری از موارد دیگر. آنگاه میتوانید با شناختی که از خود دارید و آشنایی با راه های کنترل استرس در کنترل هوشمندانه استرس موفق تر باشید.

به هر حال اگر از روح و روان خود مراقبت نکنید در آینده نه چندان دور به انواع استرس غیر قابل درمان (از این نظر که کمتر کسی استرس را درمان میکند) دچار خواهید شد.

پس از همین امروز شروع کنید.

وبلاگ دولت به مجموعه موضوعات مورد علاقه مردم خواهد پرداخت اما از نگاهی متفاوت.

قرار نیست در وبلاگ دولت زیاده گویی بشه و به زیاد صحبت کنیم، بلکه تمامی موضوعات در حد اندازه خودشون توضیح داده میشن و برای شما  معنی هر چیزی را بیان میکنند.

در این وبلاگ به موضوعاتی مانند روابط بین انسان ها، سبک زندگی مفید، استانداردهای برتر زندگی و بسیاری دیگری از موضوعات پرداخته میشود که برایتان مفید خواهد بود.

از شما دوست عزیزم میخوام که با ما در این وبلاگ همراه باشید و مطالب من در این گاه نامه را مطالعه کنید.

ممنون.